Effektivitet

0kommentarer

Hmm ja vad har hänt under dessa tre dagar? Först hade jag en supereffektiv dag. Tränade, gick till skolan, kopierade mitt hyresavtal till bostadsbidraget, hade föreläsning, sprang till vårdcentralen, och hämtade sen ut paket på posten, köpte frimärken och postade ansökan till bostadsbidraget, sen sprang jag hem, hämtade lunch och vidare till skolan, åt och pluggade, klockan 5 gick jag till mataffären, hämtade ett till paket och gick hem, städade och diskade. Supereffektiv! Fick på kvällen reda på att mamma var på sjukhus, gallsten, inte kul! Igår var jag helt slö, låg och gäspade mest hela dagen, såg tvserier på datorn, åt, gäspade, hade ont i magen. Men kan vara skönt att ha en sån dag någon gång ibland. Idag har jag än så länge bara varit i mataffären och i tvättstugan, ska sortera kläder senare för jag har bokat tvättid imorgon.

Har hunnit testa nya objektivet liiitegrann och det verkar skitbra! 

Kommentera

Publiceras ej