min dag

0kommentarer

Var så exalterad över hajbettet/kroppskonsten i föregående inlägg att jag glömde skriva om min dag. Jag gick upp och simmade imorse, och det är uppenbarligen på vardagsmorgnar man ska simma, inte helger. Var något slags elitträning OCH pensionärsmöte OCH babysim på gång så man fick kryssa sig fram. Stod ut i en timme och gick sen upp. Sedan gick jag hör och häpna upp och solade! Ja, jag kände mig lite transparent så jag låg stilla i hela 6 minuter(har aldrig solat, knappt i naturligt ljus heller så jag var rädd att bli röd) Sen tyckte jag efteråt att jag blev himla solbränd och fin, men jag gissar att min solariestund var mer psykologiskt effektiv. Bara tanken på att ha solat gör att jag tycker att jag ser brun ut.

Sen handlade jag. Mmmm tonfisk! Jag tycker det är asgott, och äter det helst som det är direkt ur burken. Att "knäcka en abba" efter plugget är himmelriket, typ. Hahahaha hur sinnessjukt är inte det..



Käkade makrill i tomatsås, knäcke, keso och kokt ägg ikväll. Makrill var inte lika gott, kan inte släppa tanken på kattmat, euw. Nåja nu ska jag snart lägga mig för imorgon är det upp och träna igen. Tjing!

Kommentera

Publiceras ej