6 helrör blodfattigare

0kommentarer

Började med att sköterskan sa :"det var många rör som skulle tappas från dig!" och satte ner en hel bunt. Jag var inte lättstucken heller tydligen. Stasade vänster arm, men gick inte att få fram nåt där, hon satt och pressade men fungerade inte, resulterade bara i en massa spruckna små blodkärl ser jag nu i efterhand. På höger tog det minst lika lång tid, men tillslut hittade hon en bra ven lite på sidan, konstigt ställe men tydligen fungerade det. "Ingen bra start på måndagsmorgonen" muttrade sköterskan mitt i allt. Min morgon då haha?

Sen sprang jag lite vimmelkantig till skolan och hann till föreläsningen och efteråt satt vi kvar och gjorde första uppgiften(av 18st), amerikanska revolutionen! Ny lärare med bra föreläsningar och upplägg, men orealistiska förväntningar, som är en gemensam faktor hos alla lärare verkar det som.

Nu ska jag titta på senaste avsnittet av Dexter och ta det lite lugnt. Tjing!

Kommentera

Publiceras ej