Snabb uppdatering

0kommentarer

Tog ännu ett blodprov på vårdcentralen igår, de hade tydligen glömt den sista "blodtuben" senaste jag var där så de hade inte kunnat göra något glutentest. Men den här gången guidade jag sköterskan till rätt arm och rätt ven direkt så jag slapp provstickningarna och de upprepade stasningarna haha. Börjar bli veteran på det där.. Men jag kan ju inte avsluta det här utan att traditionsenligt klaga lite, så jag måste säga att den här sköterskan var lite slarvig, det gjorde ont! Och blödde en del, och jag har ett stort blåmärke i armvecken nu... Förra gången syntes det inte alls.

Hmm vad mer... Jag har fått bostadsbidrag! 1000:-/mån så min lägenhet kostar bara 2800:-/mån, vilket nästan är normalt! Jag blev t.o.m lite sugen på att skaffa gardiner och lampor(och möbler..) nu när hyran inte är en total käftsmäll längre.

Ska käka havregrynsgröt och ägg nu, gott gott!

Kommentera

Publiceras ej