Dåligt väder

0kommentarer

Det regnar här, heela tiden. Och jag har ingen regnjacka, bara ett paraply för 79:- som är totalt värdelöst så fort det kommer en bris. På väg till mataffären idag mejade jag nästan ner varenda cyklist samt slog mig själv halvt medvetslös med det. Det är såna simpla och oskyldiga saker som ett paraply som är farligast det är jag övertygad om. Ni vet vad jag har sagt om igelkottarna, inget djur har en sån arsenal av taggar bara för att gå runt och vara söta, och när de invaderar kom ihåg vem som sa det först.

På tal om vädret tror jag det åskade inatt! Är inte säker men jag hade dragit ut alla kontakter i väggen någon gång under natten och saker jag gör i sömnen brukar inte vara helt meningslösa. Det kan ha varit min granne våningen över som dundrade också. Han/hon verkar spela Wii eller göra kullerbyttor mellan elva och två vareviga natt.. fascinerande.. Kanske en annan sömngångare?

Imorgon kommer min säng! MIN SÄNG!! Åhh ryggvärken släpper bara jag tänker på den. Happy days.

Kommentera

Publiceras ej