Hej igen

0kommentarer

Har haft så mycket att göra, idag var nämligen seminariet och det var massor att fixa innan. Men det gick riktigt bra, det var en del som fick rest för att de inte pratade tillräckligt mycket, tyvärr, men jag klarade det! Pjuuh, så nu har man seminariet avklarat, har ett till nästa vecka men det här kändes toppen så jag är inte orolig, bara att babbla på.. Nästa gång blir det genus på 1700-talet, idag var det argumentationsövning på Max Webers (absurda)teori om kapitalismens uppkomst och källkritik på en rättegångsdokument från 400f.kr i Aten. Det är roligt dock!

Sen var det soool en stund igen och då passade jag på att gå en promenad och till mataffären. Blev kris i kassan när jag insåg att kontokortet var borta, skrek "jävlar" så hela kön hoppade till, men de kunde hålla en stund på kvittot och grejerna så jag sprang hem. Väl där insåg jag att det låg i fickan. Åhh, tillbaka igen och betala och ta min påse. Vilken dag!

Har fortfarande inte kommit ut och fotat ordentligt så det blir bara massa middagsbilder haha: Quinoa, alfalfagroddar, spetspaprika, ruccola och wokade grönsaker. Käkar nästan alltid mindre hälsosamma luncher i skolan med de andra, så måste kompensera när jag kommer hem. :D

Kommentera

Publiceras ej