Träningsglädje

0kommentarer

Hej! Jag lever! Bara distraherad av gymmet jag har blivit medlem i, det är så stort! 21 000 kvadratmeter, europas största träningsanläggning, jag hittade knappt till receptionen första gången. Gick dit(ca 4 minuter promenad från lägenheten) klockan åtta imorse för jag hade hört att det kan vara mycket folk, men jag var i princip ensam i ett av konditionsrummen fram till strax efter 10. Och nu behöver jag inte köpa tv hem heller ;), alla löpband, crosstrainers och steppmaskiner har egen tv med massa kanaler. Jag hann se både lite nyhetsmorgon, amazing race och fab five innan jag gick hem haha..

Ska fixa baddräkt för simhallen verkar jättemysig, och ifall jag får för mig om att boka in mig på nåt vattengympapass i den andra bassängen också. Finns väääldigt många vanliga gruppass också, t.ex. imorgon är det 52 stycken. Spinning, pilates, zumba, aerobic, boxning, yoga, step-up, bodypump osv.. Vad skaffade jag lägenhet för? Jag vill bo på gymmet!

Bilden nedan är bara gymavdelningen. Simhallarna, klättervägarna, umeå pilatescenter, behandlingsrummen och alla gruppträningssalar och sportsalar(de har flera beachvolleybollplaner med sand, inomhus!!) är inte med.





Jag vet att jag låter som en lantis, men jag är en lantis och är van vid gym som är ungefär lika stora som toaletterna på det här stället.

Kommentera

Publiceras ej