Måndag

0kommentarer

Igår hjälpte jag några utbytesstudenter i mataffären som inte kunde välja sköljmedel. Och hur kommer det sig igentligen att sköljmedlet är i olika färger fast de fungerar till alla färger på kläder? Det är ju fasen inte lätt för en ny att veta! Sa att det är för att de doftar olika, man varför är vanilj gult, och sommarblomster rosa? Haha, jag kunde inte förklara det. Men de blev i alla fall lättade när de slapp köpa ett sköljmedel till varje färg på kläderna, och jag översatte de dofter som inte stod på engelska och jag tror de hittade nåt till sist. Dagens hjälteinsats, ni kan kalla mig wonderwoman!

Morgondagens föreläsning blev inställd, vilket innebär att jag kan ta det lugnt på gymmet imorgonbitti, och när jag kommer hem kan jag bara fokusera på att plugga för jag tog itu med tvätthögen idag:)  

Nu blir det en film och frukt framför datorn! Godnatt!

Tillägg; Tentaresultatet kom tydligen upp för några timmar sen hörde jag! Får promenera bort till skolan och ta mig en titt imorgon kanske. Jag känner på mig att det är dåliga nyheter men jaja.. då vet man ju det iaf.

Kommentera

Publiceras ej