I´m walking on sunshine, yeah yeah yeah

1kommentarer

Jag var verkligen inte pepp alls imorse, vi skulle ha seminarie med ny lärare och jag var dessutom helt inställd på ett dåligt tentaresultat. Så inställd att jag inte hade minsta tveksamheter, det skulle bli omtenta, inget snack om saken. Och just det, det regnade också. Men jag vandrade iväg till skolan efter lite tveksamhet, seminariet gick asbra och JAG KLARADE TENTAN

Det står "utmärkt: 10p", full pott på första frågan om de tidigaste högkulturerna och det var ovanligt! Sen gick det ju utför när jag glömde vilka som gjorde reformerna i Aten och så vidare men jisses, jag har potential :D 
 
Humöret gick på topp direkt såklart, men vi har tenta om en vecka igen och den är mycket mycket svårare.. Men därför var det väldigt skönt att klara den här första så man får upp självförtroendet, det kommer behövas!

Sen satt jag kvar med några andra och snackade skit, och när jag kom hem fick jag blixthuvudvärk och somnade, och sov i över två timmar! Fick pallra mig iväg till mataffären och såklart var det packat med folk vid den tiden och dessutom introducerade de nya kassörskor. Jag fick förklara varje sak jag köpt i lösvikt, "Vad är det här?" "Mango", "Det här då?" "Spenat" "Och det här då?" "Kiwi". Sen kom bananerna och då knappde hon triumferande in utan att fråga haha..

1 kommentarer

L

30 Sep 2011 19:19

Grattis! Skönt att klara första tentan eller hur?=) Vi är allt två smarta kusiner vi;)

Kommentera

Publiceras ej