Helgen

0kommentarer

I fredags var jag på fest i en studentkorridor och igår på finmiddag. Vilken härlig mix. Angående att bo i studentkorridor; Jag är så glad att jag har min egna lilla lägenhet för jag skulle nog aldrig klara av att möta främmande människor i köket var och varannan morgon, och bo på några kvadrat där dörrarna hänger snett och väggarna luktar rök. Men det finns säkert mysiga korridorsrum också haha. Kul kväll var det i alla fall!

Middag hos Cissivännen igår i vanlig ordning, laxfile ugnsbakad i grädde, rödlök och västerbottenost(och potatismos till det). Efterätt blev gigantiska chokladbakelser med glass och apelsin. Jag dubblade min vikt den kvällen och det var SÅ gott och vi hade så trevligt(kunde inte sluta prata) att jag fick springa till sista bussen vid 02.15.



Knät börjar kännas bättre men jag väntar några dagar till innan jag ger mig på konditionsträningen, jag kör styrka tills dess! Ikväll ska jag fortsätta med uppsatsen, målet blir att skumma igenom och lista ut vilka av de här böckerna som är något att ha;

Kommentera

Publiceras ej