Hej!

0kommentarer

Imorgon hörrni, åker jag hemåt. Startar 12.00, 19.45 är jag framme i Valdemarsvik. Längtar! Har fått en jobbig förkylning men det låter jag inte förstöra julstämningen, här ska mysas! Har liiite feber... Hoppas det lugnar sig så jag inte behöver sitta och halvslumra och yra på centralstation ;) 
 
Så vad har hänt senaste veckorna? Har pluggat massor, stressat massor, varit på julmys hos både Annelie och Cissi, har fått lyckofnatt eftersom Arvid lyckades fixa Bruce Springsteen-biljetter till oss så i vår drar vi till stockholm för att njuta av The Boss. Har varit ute på lite nya ställen i stan, ätit på en massa mysiga cafeer och restauranger, gått på antikvariat, och en fest hos Cissi har också hunnit med. Och lite bio ja! Senast igår var vi ett stort gäng på The Hobbit, superkul! 
 
Har frostat av frysen, städat i skafferiet, tvättat, börjat packa väskan.... Sagt hejdå till Arvid, den underbara människan som gjort de senaste månaderna extra speciella, nu dröjer det till nyår innan vi ses igen och det känns som väldigt lång tid haha. 
 
Nu ska jag 
1. Plugga, packa. 
eller i rent önsketänkande alternativ nr:
2. Ta en ipren, thé och halstabletter och så lägga mig i sängen en stund. 
 
GOD JUL och Gott Nytt År! 
 

Kommentera

Publiceras ej