Morgonpromenad

0kommentarer

Jag skulle gå en promenad imorse, och tänkte göra en twist på den vanliga jag går vid Nydalasjön. Jag har inget lokalsinne, och tappade bort mig såklart. Inte allvarligt borta så att jag satt och grät under en tall, jag visste att jag var kvar i kommunen och trampade på ganska oroad. ;) Tre timmar var jag ute och gick, men skönt var det och jag är i bättre form än jag tror. Joggade och hade 5 kg packning(hittade en mataffär) sista kilometrarna men var riktigt fräsch när jag kom hem ändå.

Jag poddar mitt favoritradioprogram och då kan jag gå och gå och gå och tiden bara swishar förbi. Man skulle haft en hund bara, Umeå är så promenadvänligt med naturen alldeles inpå knuten. Får se om nåt av de småländska yrvädren får följa med mig upp någon gång.





Kommentera

Publiceras ej