Onsdag

2kommentarer

Blev tvungen att två gånger till mataffären(när ska jag sluta prata om det?)för första svängen kom jag hem med bara ingredienserna till mintchokladmuffinsarna.. Vad ska jag säga; jag har ett one track mind. OCH vad hände, jag brände f*nskapen i ugnen. Det är choklad liksom, hur ska man kunna avgöra när det är färdigt-brunt eller bränt-brunt? Hursomhelst är jag student och då är det bara att skrapa bort det svarta och äta ändå, och gott var det.

Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta hela dagen. Sen åker jag till Örnsköldsvik på fredag för att äta palt och dricka öl, nu är jag norrlänning vettu. *gör shuuup-ljud med munnen* Jag larvigt exalterad över att se mer av norrland. Jag har bott här i ett halvår och har aldrig varit utanför Umeå igentligen, skulle gissa på en radie på 5 km runt lägenheten ungefär. Och jag flyger alltid till Umeå så inte mycket får man se där heller, tog nattåget en gång men högre upp än Gävle var det bara träd och träd och träd.

Ska duscha nu, dricka té, läsa militärhistoria, lyssna på Joan Jett. Det är grejer det.

2 kommentarer

Din norrländska kusin

12 Feb 2012 22:05

Du vet att ö-vik inte ligger i västerbotten va?;)

Matilda

13 Feb 2012 09:52

Haha förlåt, västernorrland kanske? Jag skyller på Elin, hon bor i Ö-vik nu men säger ju jämt att hon är från västerbotten... Gör mig förvirrad xD

Kommentera

Publiceras ej