Nya böcker del 2

0kommentarer




Det har varit ett sånt tjat om Keplers böcker Hypnotisören, Paganinikontraktet och Eldvittnet så jag har länge tänkt läsa dem. Nu var första boken i serien på rea så då slog jag till. Ska var riktigt spännande har jag hört.

Bronsåldersmordet -Jonathan Lindström
. Också en bok jag suktat efter, om arkeologi!


Här var en bunt superbilliga böcker, en gratis, en 19:- och en 29:-.
Fångad av hakkorset- Bruno Manz. Biografi av en soldat i nazi-tyskland.
Morden i Midsomer/Morden i Badgers drift-Caroline Graham. Fick jag på köpet från adlibris. I sommar ska jag läsa den i mormors stuga där jag har såna otroliga minnen av att sitta uppe på kvällen och titta på Morden i Midsomer. Nostalgi!
Rope Burns-F.X Toole. Filmen var lite konstig, får se om boken är bättre.


Hittade den här 3000(!) sidor tjocka boken om engelsk litteratur och utrag ur författarnas bästa verk, på akademibokhandeln här bredvid. För 20 kronor! (Det var dock inte bokrea utan bara lagerrensning på kursboksavdelningen). Älskar den redan :)

Kommentera

Publiceras ej