Hyfsat frisk och tillbaka på banan igen

0kommentarer

Caffe Latte, gott gott gott. Men bara någon enstaka sisådär varannan dag. Jag vill inte ha nån vana på koffein. Det är starkt kaffe + varm vispad mjölk om någon undrar, inte té och diskmedel som det kanske ser ut som.
 
Startade dagen klockan 05.45 i vanlig ordning, och satte mig och gjorde en inlämningsuppgift i absolut sista sekund, även det i vanlig ordning. Framförhållning var det ja... Planen var att göra det igårkväll men det slutar ju bara med att jag sitter och googlar bilder på kanelbullar eller nåt annat ej-sociologi-relaterat.. Men ta i trä, jag klarar det ju alltid och med gott betyg dessutom.
 
Nä nu ska jag titta på ett avsnitt av Downton Abbey(säsongsstart!) och sen kanske plugga lite på nästa uppgift då. Och lyssna på Stevie Wonder, är i en Wonder-period definitivt. Och Lana del Rey, kolla upp henne!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej